Conform normelor legislative orice supermarket sau hipermarket are obligația de a afișa la raft prețurile pentru fiecare produs comercializat. În egală măsură, acestea trebuie să fie lizibile, exprimate în lei și să nu provoace confuzii. Din dorința de a veni în întâmpinarea agenților economici, compania RMS (Retail Management Solutions) susține reglementările în vigoare cu o varietate de etichete prețuri.

Ținând cont că eticheta trebuie să fie suficient de mare pentru a cuprinde informațiile necesare dar și pentru a fi citită cu ușurință, iată, în cele ce urmează, o enumerare a produselor reprezentative pentru discuția de astăzi.

Probabil cele mai practice rămân etichete prețuri PVC, în diferite dimensiuni: A4, A5, A6, A7, A8, formate din plastic de culoare negru mat, potrivite pentru scrierea cu un marker ce conține cretă lichidă, de asemenea, regăsit în portofoliul RMS. Acestea reprezintă o alternativă la etichetele pretipărite sau la buzunarele de protecție.

 etichete prețuri pvc

Mai mult decât atât, în funcție de specificul magazinului se poate opta pentru tăblițe prezentare ce exprimă sugestiv produsul de vânzare: sector fructe de mare, pește, sau carne de pui, porc, vită.

Etichete prețuri din PVC

Realizate din spumă PVC de 3 mm, în format A4, acestea au formă de crab, pește, pui (după caz), perfecte pentru a fi scrise cu cretă sau marker și ulterior șterse cu un burete umed.

În plus, pentru evitarea neînțelegerilor, specialiștii recomandă ca aceste etichete prețuri să fie poziționate corect, sub produsul descris. Astfel, clientul nu va fi dus în eroare, iar imaginea magazinului rămâne nepătată.

Să nu uităm că atenția la detalii, la fel ca și rafturile îngrijite au ca efect pe termen lung, creșterea vânzărilor.
Așadar, evaluați cu responsabilitate modul de expunere a produselor, așa încât să optați pentru etichete prețuri potrivite locației.

In fond, ele au un impact major în decizia de cumpărare a consumatorului grație capacității de a scoate în evidență aspectele de interes.