Știai că atenția la detalii precum și vitrinele îngrijite atrag cumpărătorii și sporesc vânzările? Dacă te numeri printre cei care conduc un business, mai mic sau mai mare, acest subiect poate fi de maxim interes: vorbim astăzi despre etichete prețuri și rolul lor în dezvoltarea afacerii.

Într-o discuție cu reprezentantul RMS (Retail & Management Solutions) renumit pentru comercializarea accesoriilor necesare în aranjarea mărfurilor și etichetarea acestora, am înțeles importanța sistemelor de etichete prețuri: în esență ajută magazinele să comunice cu clienții.

Ținând cont că legislația în vigoare prevede ca prețurile să fie trecute la raft pentru fiecare produs în parte, iată că, în funcție de specificul magazinului remarcăm o varietate (ca formă și mărime), a gamei de etichete prețuri.

Prin urmare, acestea trebuie să îndeplinească simultan câteva condiții, după cum urmează:
✔️să fie suficient de mari încât să conțină informațiile necesare
✔️să fie lizibile
✔️să fie poziționate corect, sub sau lângă produsul descris, evitându-se astfel, confuziile.

Ba mai mult, există posibilitatea să optezi pentru etichete prețuri pe suport hârtie sau chiar etichete inscriptibile care permit actualizarea zilnică a ofertelor.

Ca și recomandare, specialiștii din domeniu insistă să facem o evaluare a modului în care marfa este dispusă și să ne orientăm spre etichete adaptate locației.

Și poate că nu ar strica să arunci o privire pe accesorii-magazine.ro: garantez sisteme ce se pliază pe necesitățile afacerii tale și subliniază detaliile. În fond, grație acestor soluții convenabile și estetice de afișare a prețurilor, vei deține un control mai bun asupra business-ului tău, iar clienții se vor bucura de experiență plăcută la cumpărături.

„Amenajează-ți magazinul cât mai atragător și eficient!”
„Nu subestima niciodată puterea produselor care organizează și definesc spațiul!”
Iată două sfaturi care i-au impulsionat pe cei cu viziune de ansamblu și dorință de a crește.

Nu-i așa că și tu îți dorești ca afacerea ta să vândă?